LDII Watch

March 21, 2010

Foto Amir Islam Jam’ah dan Para Wakilnya

Filed under: LDII Watch, Organisasi LDII — ldiiwatch @ 1:57 am
Abdul Aziz Sulton Aulia - Amir Ke-3 Islam Jama'ah

Abdul Aziz Sulton Aulia - Amir Ke-3 Islam Jama'ah

Abdul Aziz Sulton Aulia (Amir ke-3) dan Para Wakilnya

Abdul Aziz Sulton Aulia (Amir ke-3) dan Para Wakilnya

Abdul Dohir bin Nurhasan - Amir ke-2 Islam Jama'ah

Abdul Dohir bin Nurhasan - Amir ke-2 Islam Jama'ah

Nuhasan Ubaidah Lubis - Amir ke-1/Pendiri Islam Jama'ah

Nuhasan Ubaidah Lubis - Amir ke-1/Pendiri Islam Jama'ah

Semua foto di atas saya ambil dari sumber: http://airmatakumengalir.blogspot.com/

1 Comment »

  1. jeg merker at jeg har blitt veldig glad i folk fra overhalla:o)nog selv om naiviteten din skremmer meg til tider, su00e5 beundrer jeg deg for at du bestandig tror det beste om folk. jeg er en litt mer skeptisk byfru00f8ken, men har vel snart skju00f8nt at jeg ikke har su00e5 mye u00e5 frykte… for dunvinner jo bare pu00e5 u00e5 vu00e6re naiv eller man skal kalle det. Come on http://tropaadet.dk/langblack91767081845

    Comment by langblack91767 — April 8, 2016 @ 5:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

